Monday, May 11, 2015

Subotička promocija Horvacki Bačka 1901 - 1939

Promocija knjige, Horvacki Bačka 1901 - 1939

Pon, 11.05.2015 - 22:37 -- dejan.vukovic
U velikoj većnici Gradske kuće u veseloj atmosferi promovisana je nova knjiga Dražena Prćića "Horvacki Bačka 1901- 1939". Promociju je uveličao dokumentarni film Šandora Lifke iz 1926 godine o proslavi 25 godina postojanja FK Bačka i mini koncert Subotičkog Tamburaškog orkestra. Gost promocije je bio Stevan Mačković, direktor Gradskog istorijskog Arhiva koji je posetiocima približio vreme u kojoj se odigrava radnja.
Novi dokumentarni roman Dražena Prćića zasnovan je na istinitim istorijskim činjenicama vezanih za osnivanje FK Bačke i praćenje razvoja kluba u narednih skoro četrdeset godina. Novi roman je 14 knjiga po redu subotičkog pisca i treća sportska. - Napisao sam dva teniska romana u kojima sam posvetio svoj neki drugi deo sportskog života a prvi je bio fudbal. Igrao sam u FK Bačka od 1974 do 1988 godine i ko zna šta bi sve bilo sa mojom teniskom karijerom da sam se umesto fudbala bavio tenisom. Za fudbal sam se opredelio jer je moj pradeda bio osnivač Bačke i to se podrazumevalo. U knjizi se mogu naći zanimljive stvari iz istorije Subotice. Ovo je jedan moderniji pristup prikazivanja istorijskih činjenica, pošto se čitalac veže za glavnog junaka romana i vezuje činjenice kroz priču. Želja mi je bila da na jedan interesantan način prikažem kako je nastao fudbal u Subotici, da ispričam priču o svojoj porodici i mom pradedi Martinu koji je bio osnivač fudbalskog podsaveza Subotice i kao predstavnik grada osnivač Fudbalskog Saveza Jugoslavije 1919. godine u Zagrebu. 
Po rečima Prćića knjiga obiluje istorijskim činjenicama - Knjiga je potkrepljena stvarnim činjenicama u kojoj se spominju preko 150 ličnosti. Opisamo je desetak utakmica sa svim podacima oko toga i plus mnogo stvari o istoriji Subotice od 1901-1939 godine. Subotica je bila sportski značajna na ovim prostorima, naime Subotica je imala i prvi tensiki klub 1878g , prvi fudbal 1901, Sarić je leteo avionom 1910 godine i puno toga. 
Nakon večerašnje promocije knjiga će se naći u slobodnoj prodaji u subotičkim knjižarama. 
- See more at: http://www.subotica.info/2015/05/11/promocija-knjige-horvacki-backa-1901-1939#sthash.PbpjHJK0.dpuf

1 comment:

  1. Svidja mi se knjiga. Kad je promocija u Beogradu? Sale S.

    ReplyDelete